شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 355273
۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
حجت الاسلام محمود محمدزاده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان از برگزاری نمازعبادی – سیاسی جمعه در ۳۹ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام محمود محمدزاده، ، ظهر امروز در گردهمایی بزرگ منادیات توحید، ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان خبرگان رهبری، استاندار خوزستان و مسئولان حاضر در مراسم، اظهار داشت: برپایی با شکوه نماز جمعه با همراهی و همکاری همه مسئولان و مردم با بصیرت ملت ایران صورت می گیرد و مربوط به شخص خاصی نیست.

وی با بیان این که اقدامات فرهنگی از شاخص های مهم در ارزیابی مدیران استان است، گفت: اهتمام مسئولان خوزستانی به امور فرهنگی به ویژه نماز جمعه و راه اندازی مناطق جدیدی برای اقامه این آیین با شکوه، عبادی ستودنی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت های ستادهای نماز جمعه استان پرداخت و بیان داشت: هم اکنون به صورت رسمی در ۳۹ نقطه از استان خوزستان نماز جمعه اقامه می شود.

وی، با اشاره به راه اندازی پروژه های عمرانی ساخت و ساز مصلی های نماز جمعه در سطح استان، ابراز داشت: در خوزستان تنها ۸ مصلی وجود دارد و مابقی نیز در مساجد جامع و بقاء متبرکه اقامه می شوند، به همین دلیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در طرحی جدید پروژه های عمرانی را کلید زده و إن شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح اماکن مناسبی برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه باشیم.

حجت الاسلام محمد زاده، برگزاری ۱۷ سمینار از سوی ستاد اقامه نماز جمعه، در سال گذشته را از دیگر اقدامات این ستاد در استان بیان کرد و گفت: در ماه شعبان ۴ امام جمعه جدید در استان معرفی شدند که همه این اقدامات با حمایت نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت.

وی در پایان با قدر دانی از زحمات آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: ایشان نیروی محرک فعالیت فرهنگی در استان، به ویژه در برپایی نمازهای باشکوه جمعه شهرستان های خوزستان هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha