یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش منادیان توحید

حوزه/ گردهمایی بزرگ منادیان توحید با هدف تجلیل از ستادهای اقامه نماز جمعه سراسر استان خوزستان، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گردهمایی بزرگ منادیان توحید ویژه اعضای ستادهای نماز جمعه سراسر استان خوزستان صبح امروز، با حضور علما، فضلا روحانیون، مسئولان و مدیران استانی، در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، به فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد، ائمه جمعه استان خوزستان به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسایل سیاسی، اجتماعی کشور پرداختند.

بنا بر این گزارش، پخش کلیپی از فعالیت ها و تاریخچه اقامه نماز جمعه در سطح کشور یکی از قسمت های جانبی این همایش بود که پس از آن حجت الاسلام محمد زاده، رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان به بیان عملکرد این ستاد در سال های اخیر پرداخت.

آیت الله موسوی جزایری نیز به عنوان سخنران اصلی این همایش، نماز جمعه را موجب نا امیدی دشمنان از ایجاد انحراف در آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: نماز جمعه نقش موثری در ایجاد اخوت و برادری در اقشار مختلف جامعه داشته و مردم را به مشارکت در امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دعوت می کند.

دکتر مقتدایی، استاندار خوزستان هم در بخش دیگری از همایش بزرگ منادیان توحید، نماز جمعه را سنگر مهم و اساسی هدایت جامعه خواند و تصریح کرد: نماز جمعه یکی از افتخارات مهم حکومت شیعی جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان نظام همیشه از ان در هراس بوده اند.

برپایه این گزارش، در پایان این گردهمایی لوح های تقدیر به رسم یادبود به خانواده ائمه جمعه متوفی استان خوزستان همچون آیت الله قاضی(ره)، آیت الله جمی(ره) و حجت الاسلام والمسلمین ساعدی، اهداء شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha