شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رهبری

حوزه/جمعی از طلاب استان فارس در حرکتی خودجوش اقدام به تهیه و توزیع بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در اماکن عمومی و علمی بین جوانان نمودند.

حجت الاسلام مرتضی قمری، فعال فرهنگی در شیراز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»،در شیراز گفت: چند تن از  طلاب حوزه شیراز در راستای نهادینه کردن اصل ولایت فقیه ، در اقدامی  گفته ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را جمع آوری و به صورت طبقه بندی شده در اختیار جوانان در نقاط مختلف شهر قرار می دهند.

وی اضافه کرد: با جمع آوری مطالب ارزنده و کوتاه، بروشورهایی را به نام بیانات و گفته های ناب آماده کرده ایم ، از رهنمود های رهبری پیرامون مسائل روز، اخلاقی و تربیتی، استفتائات ایشان و با هزینه شخصی خودمان اقدام به چاپ چنین بروشورهایی کردیم و به صورت یک ستاد مردمی شروع به پخش آن در مساجد، محافل مذهبی و حتی در اماکن عمومی مثل پارک ها و ... کردیم.

این فعال فرهنگی اظهار کرد:  تا کنون 9 شماره از این بیانات و گفته های ناب در موضوعات مختلف به تعداد تقریبی 4000 بروشور پخش شده است.

وی گفت: هدف از این کار، ترویج سخنان ولی امر مسلمین در بین افراد جامعه و به خصوص جوانان و آشنایی آنها با بیانات مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام قمری، به اقدامات آینده خود و دیگر اعضای گروه اشاره کرد و گفت: با مدد از خدای متعال و توسل به حضرات معصوم(علیهم السلام)، قصد داریم در کنار این فعالیت، اقدام به پخش بروشور پیرامون زندگانی مقام معظم رهبری و دیگر علما و مراجع تقلید نمائیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha