جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ برخی کشورهای اسلامی برای مقاومت هزینه می کنند و به دنبال دست یابی به تکنولوژی و پیشرفت و تکنولوژی صلح آمیز هسته ای هستند و بالاخره حق خود را از کشورهای غربی گرفتند و در مقابل، برخی کشورها همواره اموال خود را برای توطئه و دسیسه و فتنه و فساد خرج می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود امام جماعت مسجد الغفران شهر صیدا در خطبه های نماز جمعه این هفته خود اعلام کرد: کسانی که کشتار شهروندان بی دفاع و تخریب زیر ساخت های یمن را اقدامی برای دفاع از امنیت به اصطلاح عربی می دانند نیتشان خدایی نیست و ریشه اسلامی ندارد و به دنبال چاپلوسی ظالمان هستند.

وی افزود: هنگامی که برخی نسبت به چپاول اموال مسلمانان سکوت می کنند نیز همین طور است و نیت آنها خدایی نیست به عنوان نمونه به تازگی خبرهایی مبنی بر سفر پادشاه عربستان به فرانسه و صرف هزینه های سنگین برای عیش و نوش و خوشگذرانی در این کشور منتشر شد و این در حالی است که مقامات آل سعود آوارگان سوری از ساده ترین کمک ها محروم می کنند با اینکه خود آنها عامل آوارگی این مردم هستند.

شیخ حمود خاطر نشان کرد: اسلام تفاوتی نکرده و رشادت و شهادت و جهاد با استعمارگران و اشغالگران همچنان باقی است و موضع اسلام در برابر اسرائیل واحد است، اما کسانی هستند که به این مبانی اسلامی پایبند نیستند.

وی افزود: برخی کشورهای اسلامی برای مقاومت هزینه می کنند و به دنبال دست یابی به تکنولوژی و پیشرفت و تکنولوژی صلح آمیز هسته ای هستند و بالاخره حق خود را از کشورهای غربی گرفتند و در مقابل، برخی کشورها همواره اموال خود را برای توطئه و دسیسه و فتنه و فساد خرج می کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha