جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرتضی نجفی قدسی

حوزه/ این کارشناس قرآنی گفت: مراجع عظام تقلید، حافظان حریم اسلام می باشند و ما نیز به عنوان اشخاصی که پیرو این بزرگواران هستیم، باید نسبت به حساسیت های آنان حساس باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مرتضی نجفی قدسی امشب در «مراسم تکریم و تجمیع گزارش سفر مفسران قرآن به استان ها در ماه مبارک رمضان» در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) اظهار داشت: جلسه ابتدایی این اعزام، پیش از ماه مبارک رمضان با بیانات آیت الله مقتدایی انجام شد و ایشان در طول ماه مبارک جویای برنامه های شما مفسران محترم بوده اند.

وی با اشاره به موضوع فیلم رستاخیز، ابراز داشت: یکی از موضوعاتی که امروز در جامعه مطرح و با واکنش برخی از مراجع عظام تقلید مواجه شده، اکران فیلم رستاخیز است که متأسفانه اصلاحات کامل بر روی آن صورت نپذیرفته و عوامل آن بسیار مصمم هستند که چهره حضرت اباالفضل العباس(ع) را نشان دهند؛ اما خوشبختانه وزارت ارشاد جلوی اکران را گرفته تا نظرات مراجع عظام تقلید تأمین شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) خاطرنشان ساخت: مراجع عظام تقلید، حافظان حریم اسلام می باشند و ما نیز به عنوان اشخاصی که پیرو این بزرگواران هستیم، باید نسبت به حساسیت های آنان حساس باشیم.

قدسی نجفی اذعان کرد: نمی توان مشاهده کرد که فرمایشات این بزرگواران بر روی زمین مانده و انجام نشود.

وی با تأکید بر رعایت حریم مرجعیت، تصریح کرد: لازمه رعایت حریم مرجعیت، حساسیت نسبت به منویات این بزرگان می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha