جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحمانی سبزواری

نائب رئیس انجمن فقه و اصول حوزه اعزام اساتید تفسیری قم به استان های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آیات تبیینی قرآن کریم مختص به عموم مردم بوده و مبلغان عزیز می توانند از آن برای تبلیغ استفاده نمایند؛ چراکه نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی ‌سبزواری شب گذشته در « مراسم تکریم از مفسران قرآن کریم» که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه حوزه های علمیه بررسی آیات تبیینی و تشریعی قرآن کریم است که خوشبختانه در حال انجام می باشد.

وی اعزام اساتید تفسیری قم به استان های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آیات تبیینی قرآن کریم مختص به عموم مردم بوده و مبلغان عزیز می توانند از آن برای تبلیغ استفاده نمایند؛ چراکه نتایج مثبتی در پی خواهد داشت، در این آیات مردم با رازهای آفرینش، نظام زندگی، اخلاق و رفتارهای اجتماعی آشنا می‌شوند و به سوی رشد معنوی حرکت می‌کنند.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنرانی خود در ماه مبارک رمضان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند ابراز داشت: این سخنرانی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و درخواست های متعددی برای جلسات دیگر به بنده ارائه شد که علت آن توجه به آیات تبیینی قرآن کریم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری با تأکید بر اینکه همه ما بر سر سفره قرآن کریم حضور داریم، خاطرنشان ساخت: آیات تشریعی قرآن کریم، مختص به حوزه های علمیه و آیات تبیینی آن، برای جامعه مفید است.

نائب رئیس انجمن فقه و اصول حوزه در پایان تصریح کرد: امیدواریم که این طرح مختص به امسال نبوده برای همیشه جاری و ساری باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha