پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شریفیان - کاشان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان، با تاکید بر اینکه امروز دشمنان جوانان و اعتقادات را نشانه گرفته اند، یادآور شد روحانیت برای مبارزه با این تهاجمات فرهنگی، باید خود را مجهز به سلاح روز نموده و در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام شریفیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان در حاشیه  تشییع شهداء غواص در کاشان، با بیان اینکه این شهدا آمدند تا ما غرق  نشویم، اظهارداشت: امروز همه ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم چرا که آنها از جان و مال خود در راه اعتلای اسلام گذشتند و ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

حجت الاسلام شریفیان رسالت حوزویان در عصر کنونی را مهم دانست و افزود:  رسالت امروز ما بعد از ایمان به خدا و اهل بیت(علیهم السلام) این است بتوانیم  مروج واقعی شعایر الله باشیم و معارف اهل بیت را به گوش تشنگان جهان برسانیم .

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان جوانان  و اعتقادات را نشانه گرفته اند، یادآور شد: امروز روحانیت برای  مبارزه با این تهاجمات فرهنگی، باید خود را مجهز به سلاح روز نموده و در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha