سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سعیدی سپاه

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ایادی استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بوده و لحظه‌ای از این هدف غافل نیستند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، عصر امروز در جمع مبلغان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه در تمام مراحل باید پاسداری از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از آنها را در رأس اعمال خود قرار دهیم، گفت: اسداری از حریم شرعی، عرفی و سازمانی از وظایف همه مسئولان و مردم بوده و در تمام اعمال و رفتارمان باید به دستورات دینی و مقیدات انقلابی خود پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی پس از سال ۲۰۱۰ میلادی به این نتیجه رسید که تنها راه از پای درآوردن انقلاب های منطقه به راه انداختن جنگ‌های نیابتی است؛ لذا این راهکار را برای رسیدن به اهداف خود در بین کشورها به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این‌که آمریکا تا پیش از سال ۲۰۱۰ میلادی نیز برای پیاده کردن اهداف خود جنگ های تمدنی را به راه انداخته بود، اظهار داشت:نمونه ی عینی جنگ های تمدنی را در جنگ بالکان ،جنگ اول و دوم خلیج فارس و همچنین جنگ افغانستان دیده و شنیده ایم که پس از ناکام ماندن در این جنگ‌ها نقشه‌ای دیگر برای رسیدن اهدافش طراحی کرد و آن این بود که نوکران و هم پیمانانش را به جنگ نیابتی گماشت تا جنگ‌های نیابتی را در کشورهای اسلامی به راه بیاندازند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با اشاره به اینکه امروز نیز استکبار با خلق گروه‌های تروریستی و تکفیری نظیر داعش سعی دارد جاذبه‌های پوشالی برای مردم و جوانان به وجود آورد، تصریح کرد:یکی از خیانت آمیزترین کارهای آمریکا در حق مردم و منطقه همین نقشه شوم است.

وی با اشاره به اینکه درگیری بین فرق اسلامی از دیگر نقشه‌های شوم ایادی استکباری است، خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همگان حمایت از بیداری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسلام تکفیری تند و رادیکالی، اسلام بدلی و سکولاریز شده و حتی اسلام شیعی افراطی از مدل‌های گوناگون آمریکا برای جهان اسلام هستند، یادآور شد:باید در برابر تمام هجمه های دشمنان جهان اسلام و انقلاب بصیرت و اگاهی لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به بحث هسته‌ای نیز گفت:پس از بیانیه‌های لوزان و وین دیدیم که دشمن با بهانه تراشی‌های متعدد قصد دارد به موضوعات فرا هسته‌ای پرش پیدا کند که در این زمینه نیز باید آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام نمی‌خواهند انقلاب اسلامی در مکتب ملت یمن، لبنان، غزه، بحرین و سوریه نفوذ کند گفت:نباید اجازه دهیم ذره‌ای از آرمان‌های انقلابمان فاصله بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha