سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی سعیدی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: برخی امروز به مردم القاء می کنند که آمریکا فرشته نجات است، در حالی که حتی یک سلول صداقت در وجود دولتمردان آمریکا وجود ندارد و پرونده آمریکایی ها مملو از شرارت و خیانت به بشریت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  والمسلمین علی سعیدی، عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و روحانیت انقلابی استان اصفهان که در سالن نمازخانه سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد، با اشاره به اصول تبلیغ دینی و عناصر تبلیغات، اظهار کرد: پیام، پیام گیرنده، پیام رسان، شیوه، ابزار، زمان انتقال پیام، مکان و نتیجه از جمله ارکان انتقال پیام است، که باید با در نظر گرفتن نیاز جامعه به انتقال پیام پرداخت

وی، سخنان رهبر معظم انقلاب را بهترین و جامع ترین مرجع معرفی کرد و افزود: استکبار ستیزی و استحکام درونی نظام در منویات رهبر انقلاب اسلامی آمده است و روش پیامبر اکرم(ص) در استحکام بخشی به درون جامعه این گونه بود که فردسازی، ملت سازی، دولت سازی، امت سازی را  در قلمرو و سیاست های راهبردی خود قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برخی امروز به مردم القاء می کنند که آمریکا فرشته نجات است، در حالی که حتی یک سلول صداقت در وجود دولتمردان آمریکا وجود ندارد و پرونده آمریکایی ها مملو از شرارت و خیانت به بشریت است.

وی، خطر تحریف امام راحل را یکی دیگر از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حادثه کربلا دشمنان اسلام توانستند تا با قداست زدایی و ولایت زدایی به دین زدایی بپردازند، به معنای دیگر قداست زدایی مقدمه ای برای ولایت زدایی و دین زدایی است.

حجت الاسلام  المسلمین سعیدی ادامه داد: کلمات و منویات امام راحل همانند خورشید در جامعه تأثیرگذار است، به همین دلیل چهره امام را تحریف می کنند تا بتوانند بر مردم تأثیر بگذارند.

وی، مراحل براندازی حکومت دینی از منظر زیارت عاشورا را یکی از موضوعات مناسب در تبلیغ در ماه محرم معرفی کرد و افزود: در زیارت عاشورا 4 مرحله براندازی و 5 گروه برانداز حکومت دینی مطرح شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژگی های امت پیشتاز را یکی دیگر از موضوعاتی پیشنهادی برای تبلیغ دانست و گفت: همکاری و همراهی آرمان های رهبری، توجه به آرمان ها و ایده های بزرگ، درک موقعیت زمانی، از جمله ویژگی های امت پیشتاز است.

حجت الاسلاموالمسلمین سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین شناخت و توجه به دسیسه های دشمن و تکرار پذیری حادثه عاشورا از جمله دیگر موضوعاتی است که می توان در ایام ماه محرم توسط روحانیون مطرح شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha