یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد جشن های دهه کرامت با مراجع و علما

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی، به دور از هر گونه اختلاف، بهترین راه مقابله با دشمن بوده و می تواند توطئه ها را خنثی کند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،، حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد جشن های دهه کرامت با بیان این که شرایط کشورحساس  است اظهارداشت: دشمن در صدد است تا با ایجاد رخنه و آشوب بین مردم و مسئولین  جدایی بیندازد و مردم را  نسبت به مسئولین و نظام دلسرد کند.

 نماینده آیت الله العظمی  سیستانی ادامه داد:  حفظ وحدت و یکپارچگی و دوری از هر گونه اختلاف،  بهترین راه مقابله با دشمن  است و می تواند توطئه ها را خنثی کند.

 حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی  با بیان این که  رسانه یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است وکه باید برای  پیشبرد برنامه های خود بهره بگیریم گفت: دشمن به خوبی توانسته از رسانه برای ترویج افکار، سلطه و غلبه  خود بر سایر کشورها استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی ابراز داشت: نمی توان جلوی اختلافات را گرفت، ولی می توان  با استفاده از مشترکات قلب ها را به هم نزدیک کرد و این کار شدنی است.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی اظهار داشت: برای موفقیت لازم است که اتاق فکر تشکیل داد و از هر گونه فعالیت موقتی پرهیز کرد، بلکه برنامه‌ها و فعالیت ها را اصولی  و ریشه ای انجام داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha