جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه چالوس

امام جمعه چالوس، حماسه نهم دی را حماسه بیعت ملت با ولایت عنوان کرد و گفت: مردم از هر قشر و قوميت و مذهب با شعار اسلام به ميدان آمده و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامي، وحدت و يکپارچگي خود را به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری، امام جمعه چالوس امروز در راهپیمایی حماسه نهم دی با بیان این که در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب همواره با دشمنی ها مواجه بودیم، افزود: همه این دشمنی ها بخاطر این بود که منافع دشمنان از ایران اسلامی و منطقه از دست رفت.

استاد حوزه علمیه مازندران به فتنه سال 88 و تلاش عوامل داخلی و خارجی برای براندازی نظام اشاره کرد و افزود: مهم ترین عاملی که مانع تحقق توطئه دشمنان علیه انقلاب شد، حضور به موقع و دشمن شکن مردم در حماسه نهم دی بود.

حجت الاسلام راشدی در ادامه سخنان خود حماسه نهم دی را حماسه بیعت ملت با ولایت ذکر کرد و افزود: هشت ماه دشمن به دنبال زدن نظام ولایی بود که ملت به صحنه آمدند و از ولایت دفاع کردند. 

امام جمعه چالوس با بیان اینکه مردم فهمیدند راه نجات کشور در شرایط کنونی، گذشته و آینده تنها در اطاعت از ولایت است، تصریح کرد: امیدواریم ملت همیشه در صحنه ایران، بصیرت نهم دی‌ای خود را همواره حفظ کنند. 

حجت الاسلام راشدی با بیان این که نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب در آن مقطع پایانی بر فتنه انگیزی توطئه گران علیه انقلاب بود، بیان داشت: مقام معظم رهبری با شناخت عمیقی که نسبت به آن توطئه داشتند با روشنگری های خود به توطئه فتنه گران پایان دادند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت خودجوش در عرصه دفاع از انقلاب حضور پیدا کردند، گفت: حضور میلیونی مردم در آن روز  نشان داد که مردم حاضر نیستند این نظام را با چیزی معاوضه کنند.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به تاکيدات مکرر مقام معظم رهبري در خصوص فتنه سال 88 و مردود شدن برخي خواص بي بصيرت خاطر نشان کرد: ولايت مداري مردم ايران اسلامي در تاريخ نهم دي براي هميشه در تاريخ ماندگار شد و امروز ايران اسلامي به برکت خودشناسي و دشمن شناسي از تمامي فتنه ها با سربلندي و موفقيت عبور خواهد کرد.

وی با بیان این که در حماسه نهم دي ماه 88، ملت ايران در پرتو بصيرت با پيروي از فرمان رهبر خويش، پيروزي جبهه حق عليه باطل را رقم زدند، تصریح کرد: در حماسه نهم دي تجديد حيات انقلاب اسلامي را نظاره‌گر بوديم و رخ‌نمايي بصيرت مردم در اين روز موجب شده که تعظيم اين روز به منزله تعظيم شعاير ديني باشد.

امام جمعه چالوس با بیان این که حضور در صحنه مردم بساط فتنه و فتنه گران را در داخل و خارج در هم پیچید، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی برای تحقق اهداف پلید و شوم خود در داخل کشور مدت ها برنامه ریزی کرده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بيان اين که منافقان، بدخواهان و بردگان شيطان، هميشه منتظر ضربه زدن به نظام و انقلاب با غبارآلود کردن و مسموم ساختن فضا از سوی غبار فتنه هستند، گفت: در فتنه 88 باطل در سايه حق جلوه کرد و حاميان فتنه و فتنه گران به بهانه گرفتن حق و رأي مردم به دنبال کسب مطامع شخصي و قدرت بودند.

حجت الاسلام راشدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام انقلابی را در جهت نفی منافع خود در منطقه دیدند، بنابراین از هر فرصتی استفاده می کردند تا ضربه لازم را به نفع خود و در جهت تغییر نظام بوجود بیاورند.

امام جمعه چالوس با بيان اين که فتنه 88 بزرگ ترين فتنه عليه نظام در طول تاريخ انقلاب اسلامي بود، گفت: نهم دي نقطه عطفي در تاريخ نظام و انقلاب است؛ در اين روز مردم  از هر قشر و قوميت و مذهب با شعار اسلام به ميدان آمده و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامي، وحدت و يکپارچگي خود را به نمايش گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha