یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ طلاب و روحانیون کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر با حضور بر مزار شهدا، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در حاشیه این مراسم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه پیروی وحمایت مردم از ولی فقیه دانست و بیان داشت: ایران اسلامی نمونه ای بارز از همدلی، وحدت و یکپارچگی مردم است، لذا باید قدر این وحدت را دانست و برای حفظ و تقویت آن تلاشی مجدانه کرد.

وی خاطر نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی نمونه ای کامل از رهبری دلسوز، شجاع، متقی و عبد خداوند متعال بود و مجاهدت های فراوانی در راستای برچیده شدن رژیم پهلوی از خود نشان داد.

امامجمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به شعار همدلی و هم زبانی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی پیروی از آرمان های امام راحل و شهدا و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم جمعی از مسئولان حوزه علمیه کرمانشاه با حضور برسر مزار مطهر عالم ربانی مرحوم آیت الله سید مرتضی نجومی، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.

در نخستین روز دهه فجر همچنین در مدارس علمیه سنقر، سرپل ذهاب، هرسین، اسلام آباد غرب،صحنه، گیلانغرب و کنگاور زنگ انقلاب را به صدا درآمد و طلاب با حضور بر مزار شهدا باردیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha