جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت با مراجع  و علما

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه اسلام به تبیین مجموعه ای از دستورات در حوزه سلامت و خانواده پرداخته است،گفتند: مقاصد و نیت های شما در راستای افزایش جمعیت و سلامت خانوارهای ایرانی موجب خشنودی امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید صبح امروز در دیدار با دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات و خدمات جامعه پزشکی هستند، اظهار داشتند: تاکنون هرقدر که بنده از اخبار و عملکرد شما اطلاع پیدا کردم، مثبت بوده است.

ایشان با بیان اینکه اسلام به تبیین مجموعه ای از دستورات در حوزه سلامت و خانواده پرداخته است، تصریح کردند: مقاصد و نیت های شما در راستای افزایش جمعیت و سلامت خانوارهای ایرانی موجب خشنودی امام زمان(عج) است.

معظم له مجموعه اقدامات کمی و کیفی وزارت بهداشت را ارزشمند توصیف کردند و گفتند: باید در راستای تداوم این خدمات ماندگار تلاش روزافزون داشته باشید.

این مرجع تقلید در پایان با ابراز امیدواری از تداوم تلاش های مستمر وزیر بهداشت و جامعه پزشکی، خاطرنشان کردند: در زمینه ارائه خدمات پزشکی خاص به بانوان اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/313/33 

 

       

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha