پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران با ابراز امیدواری نسبت به افزایش خدمات به زائرین، گفت: وزیر بهداشت نسبت به مسائل درمانی آگاهی و اشراف کاملی دارد که این امر نویدبخش اقدامات گسترده در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دارالشفاء جمکران با اشاره به اینکه این مسجد مقدس در حدود1070 سال قبل به دستور امام زمان(عج) احداث شده است، گفت: برخی فکر می کنند در خواب به حسن بن مثله دستور احداث مسجد جمکران داده شده است.

وی افزود: براساس سخنان آیت الله العظمی  مکارم شیرازی، حسن بن مثله را از خواب بیدار کرده اند و جریان احداث مسجد جمکران در بیداری مطرح شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به افزایش زائرین مسجد مقدس جمکران، گفت: در سال 1381 یک میلیون نفر به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند اما این آمار در سال 92 به 15 میلیون نفر و در سال 93 به 20 میلیون نفر رسیده است.

وی با اشاره به اجتماعات عظیمی که در مسجد مقدس جمکران صورت می گیرد، اظهار داشت: اجتماعات بزرگی که در شب نیمه شعبان و شب های قدر در مسجد جمکران صورت می گیرد، در سراسر ایران وجود ندارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: براساس پیش بینی های صورت گرفته آمار زائرین مسجد مقدس جمکران افزایش بیشتری نیز خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به اینکه از دورترین نقاط کشور به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند، گفت: برخی از آنها که از قشر مستضعف جامعه به شمار می روند و برای شفای بیماری خود به مسجد تشرف می یابند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب تولیت مسجد جمکران بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به زائران تاکید کرده اند، گفت: دارالشفاء جدید این مسجد با عنایت خیرین و حضرت آیت الله مکارم شیرازی بنا شد و ایشان اولین دارو را به نیت شفا از این مرکز درمانی خریداری کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با ابراز امیدواری نسبت به افزایش خدمات به زائرین، گفت: وزیر بهداشت نسبت به مسائل درمانی آگاهی و اشراف کاملی دارد که این امر نویدبخش  اقدامات گسترده در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان با بیان اینکه دارالشفاء جمکران در زمینه نیروی انسانی و خدمات مکمل نیازمند کمک است، گفت: از وزارت بهداشت درخواست می کنیم نسبت به رفع این مسائل، پیشگام شود.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha