یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 356931
۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
جمکران

حوزه/ محفل قرآنی در شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با حضور سفیران کریمه، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) به همت واحد دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل مسجد مقدس جمکران، به مناسبت شب میلاد امام رضا(علیه السلام) برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

از جمله این برنامه‌ها، می توان به برگزاری محفل قرآنی به مناسبت فرخنده میلاد امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد که در این برنامه مجاوران و زائران این مسجد شریف به قرائت آیات نور پرداختند.

در ابتدای این مراسم، استقبال پر شور میهمانان و دلدادگان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) از سفیران کریمه که حامل پرچم گنبد طلای حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) بودند، عطر خوش کریمه اهل بیت(ع) را در فضای معنوی مسجد مقدس جمکران طنین انداز کرد.

در ادامه  این محفل با شکوه چند تن از برترین قاریان کشوری و استانی به قرائت قرآن، اجرای تواشیح مهدوی و رضوی پرداختند. سخنرانی و مولودی خوانی در مدح حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، اهداء جوائز، توزیع شاخه گل، بسته های نمک و نبات تبرکی حرم مطهر از دیگر برنامه های اجرا شده در این محفل نورانی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha