یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 356681
۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
مسجد جمکران

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: هیئت علمی مرکز پاسخگویی و مشاوره مسجد مقدس جمکران با ۵ عضو کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» حجت الاسلام سجاد نیکخو از تشکیل هیئت علمی اداره پاسخگویی و مشاوره مسجد جمکران خبر داد و گفت: این مرکز با در اختیار داشتن بیش از 100 نفر از کارشناسان توانمند در زمینه مسائل شرعی- اعتقادی و مشاوره دینی، به یکی از مراکز امین و مورد اعتماد شهروندان و زائرین شهر قم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: روزانه زائرین زیادی به صورت حضوری و غیر حضوری جهت پاسخ به سوالات با مرکز در ارتباط هستند، از طرفی مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران طی سالهای گذشته ارتقا کمی و کیفی پیدا کرده است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ارتقا علمی پاسخگویی و مشاوره در مسجد به طور جامع و سازمانی، گفت: باتوجه به موارد ذکر شده مرکز نیاز به تشکیل یک کارگروه و هیئت علمی است.

وی با اشاره به اهداف تشکیل این هیئت علمی بیان کرد: ارتقا علمی اساتید و کارشناسان، جذب نیروهای کارآمد و باتجربه، نیازسنجی و اولویت بندی و حل مشکلات علمی پاسخگویی و مشاوره، بررسی و ارائه شیوه های نوین و موثر در آموزش و ترویج معارف دینی از اهداف تشکیل این کارگروه علمی است.

نیکخو در پایان با بیان این که به زودی به سوالات رایج زائران جواب مختصر و مفیدی داده و به صورت جزوه منتشر خواهد شد، گفت: هیئت علمی مرکز پاسخگویی و مشاوره مسجد مقدس جمکران با 5 عضو کار خود را آغاز کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha