دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 356767
۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه نورآباد

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت:یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی رفع چهره محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی، امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مسئولان این شهرستان با اشاره به خدمات نظام در همه عرصه ها برای ملت گفت:انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی در عرصه های سیاسی،اقتصادی ،فرهنگی و علمی داشته و امروز باید تلاش کنیم تا این خدمات به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان، دولتمردان و همچنین مدیران استانی باید با روحیه بالا در جهت همدلی و همزبانی دولت و ملت تلاش کنند، افزود:هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای دولت در نظام اسلامی به مردم است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه صداقت در عمل و گفتار مسئولان شرط اساسی برای موفقیت در امور کشور است بیان داشت:ملت پشتوانه ای برای انقلاب هستند لذا مسئولان باید خالصانه در جهت رفع مشکات مردمی و خدمت به مردم فهیم تلاش کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، با اشاره به اینکه خدمات نظام در زمینه های گوناگون جای تقدیر دارد تصریح کرد:هفته دولت هفته قدردانی از زحمات تلاشگران و خدمت گذران نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون است.

وی با تاکید بر حفظ روحیه وحدت و همدلی در بین جامعه و خدمتگزاران نظام یاد آور شد:مردم هم باید با تلاش و همکاری در جهت رفع مشکلات کشور مسئولان را یاری دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha