پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از آغاز ثبت نام ۳۰۰ بانوی طلبه جدیدالورود و تحصیل بیش از هزار و ۴۹ بانوی طلبه سطح دو سه، در مدارس خواهران استان خبر داد.

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرش سطح ۲مدارس علمیه خواهران، گفت:هم اکنون ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی در ۱۰مدرسه علمیه خواهران استان لرستان مراحل ثبت نام خود را انجام می دهند .

وی با اشاره به این که نتایج سطح ۳ نیز بزودی اعلام خواهد شد، افزود: با اعلام نتایج سطح 3 نیز ۶۰ نفر به ظرفیت امسال مدارس خواهران استان افزوده می شود و جمعا در سطوح ۲و ۳ امسال ۳۶۰طلبه جدید، در مدارس لرستان به تحصیل حوزوی مشغول خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اعلام این که هم اکنون هزارو ۱۹۵طلبه در سطوح ۲و۳در استان به تحصیل مشغول به تحصیل می باشند، خاطرنشان کرد: با احتساب پذیرش امسال، آمار طلاب خواهر به هزارو ۴۹۵طلبه خواهد رسید.

مهرابی با اعلام این که هم اکنون 130 استاد در ۱۱مدارس خواهران استان، به تدریس اشتغال دارند، بیان داشت: امسال نیز وی از جذب ۳مُدرس در گرایش های کلام، اخلاق و تفسیر در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: برای ارتقا شاخصه های علمی، پژوهشی و تفسیری مدرسان، هفته سوم شهریور کارگاه هایی در این رابطه برگزار خواهد شد.

نظارت هفتگی از مدارس علمیه از برنامه های اموزش حوزه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از بازدید هفتگی این معاونت از مدارس خبر داد و گفت: با شروع سال تحصیلی حوزه خواهران که هفته آخر شهریور خواهد بود، هر هفته از مدارس مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha