دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر ضرورت مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان در مقابل هجمه های فکری و فرهنگی دشمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امروز در مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره فرهنگی کوثر در بروجرد، با اشاره به نقش ارزنده بسیج و سپاه در حفظ و تامین امنیت ملی کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه خالصانه و با تمام توان از آرمانها و اهداف والای جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و مقتدرانه برای پیشبرد اهداف این نظام از تلاشی می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی برای مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان، را در بین نسل های نوجوان و جوان جامعه اجرا می کند،  اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  علاوه بر افزایش آمادگی نیروهای رزمی خود در خصوص تعمیق و تحکیم باورهای دینی و اعتقادی، نقش مهمی نیز به عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد:امید می رود اجرای برنامه های اعتقادی،فرهنگی و ورزشی این نهاد انقلابی بتواند در آماده سازی کادر انقلابی جوان جامعه موثر واقع شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه پرورش جسم و روان نوجوان و جوان جامعه اسلامی امروز وظیفه بسیاری از دستگاه ها است تاکید کرد: سلامت جسم  وروان افراد جامعه می تواند برای توسعه نیروی انسانی کارآمد باشد، به طوری که جامعه سالم می تواند با رفع بیساری از موانع و مشکلات پیش روی خود به اهداف والا و متعالی دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha