جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوره/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:نباید با افراط و تفریط در برخی از مسائل ، وحدت و همدلی کمرنگ شود چرا که افزایش اتحاد موجب افزایش روحیه و نشاط در زمینه انجام طرح ها در کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در دیدار با  مدیران دستگاه های اجرایی استان در هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر با اشاره به اینکه مدیران باید از ایده ها و طرح های کارآفرینان و خلاقان استقبال کنند، گفت :نباید خلاقیت و طرح های کار آفرینان به جهت عدم استقبال مدیران در مناطقی دیگر مورد سرمایه گذاری و  بهره برداری واقع گردد.

وی ، با اشاره به اینکه امروز بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری مسئله وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان از اهمیت بالایی برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی برخوردار است افزود: از افراط و تفریط در بعضی مسایل جلوگیری شود تا از کمرنگ شدن وحدت و همدلی جلوگیری گردد، چرا که وحدت و همدلی موجب افزایش روحیه و نشاط برای انجام طرحها در کشور است.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز سیاست دولت برای پیشرفت و توسعه، فعال کردن ملت در چرخه تولید و اقتصاد است بیان داشت:باید با مشارکت همه جانبه و بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت رشد و توسعه کشور گام های اساسی برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ثبات اقتصادی تا حدودی در کشور حاکم شده تصریح کرد:این تلاشها برای رونق اقتصادی و آرامش بازار در دولت فعلی جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم اصلاح سیاست خارجی و رفع مشکلات داخلی را از اولویت های کاری خود قرار داده است خاطر نشان کرد:برداشتن قطعنامه های گوناگون و ایجاد انگیزه برای دیگر کشورها جهت تعامل سیاسی و اقتصادی از مهمترین فعالیت های دولت کنونی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه مدیران با جهت دهی فعالیت ها در همه زمینه ها نقش اساسی را در پیشرفت استانها خواهند داشت تاکید کرد:امیدواریم مدیران با درنظر گرفتن ظرفیتهای استان لرستان و پرهیز از حاشیه سازی در جهت رشد و توسعه استان و نیز خدمت به مردم ولایت مدار و قدرشناس لرستان برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha