دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موسوی - امام جمعه الشتر

حوزه / امام جمعه شهرستان الشتر گفت : شهدای دولت الگویی مناسب برای خدمت رسانی مسئولان نظام جمهوری اسلامی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در آغاز هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان الشتر ظهر امروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام موسوی، در جمع مدیران این شهرستان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:تمامی دلسوزان و خدمتگزاران این مرزو بوم باید الگو و روش خدمت گذاری خالصانه این شهیدان بزرگوار را به عنوان الگو برای خود قرار دهند.

وی با اشاره به این که شهیدان رجایی و با هنر با تلاش و مجاهدت توانستند خون خود را در راه خدمت به مردم اهداء کردند افزود:امروز باید با تأسی از این بزرگواران تلاش کنیم خدمت ما برای دولت و ملت تنها برای رضای پروردگار باشد.

امام جمعه الشتر، با اشاره به زحمات دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها اظهار داشت:امروز عملکرد نظام چه در بعد داخلی و چه ابعاد خارجی قابل تقدیر است و مسئولان باید با تلاش مضاعف در رفع نیازها و مشکلات مردم این مرزوبوم بکوشند.

حجت الاسلام موسوی با اعلام این‌که امروز باید خدمات نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد در جای جای ملت ایران برای مردم اطلاع رسانی شود بیان داشت:هفته ی دولت فرصتی مغتنم برای معرفی خدمات نظام به مردم است.

وی با اشاره به این‌که مدیران باید با تلاش مستمر با مردم و مشکلات آنها نیز آگاه باشند گفت:بی شک توجه به نیازها و مشکلات مردم می‌تواند الگویی مناسب برای حل مشکلات و نیازهای جامعه در ابعاد مختلف باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha