چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 357266
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
حجت‌الاسلام ابراهیمیان حوزه خواهران

حوزه/ با حضور اساتید و شخصیت های برجسته حوزوی، نشست دو روزه مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در مجتمع نرجس خاتون (س) قم آغاز شد.

حجت الاسلام ابراهیمیان دبیر این همایش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: این گردهمایی و نشست همچون گذشته به صورت فصلی با حضور مدیران مراکز استانی حوزه های علمیه خواهران  به منظور برنامه ریزی، نظارت و همچنین تبیین برنامه های فرهنگی و تبلیغی به مدت دو روز با حضور شخصیت های برجسته حوزه کار خود را در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کرده است.

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به محورهای این نشست دو روزه که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 شهریور ادامه خواهد داشت، افزود:محور این نشست امور فرهنگی و برنامه‌ریزی خواهد بود و مدیران فرهنگی- تبلیغی و برنامه‌ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کمیسیون‌هایی به همفکری با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران خواهند پرداخت.

وی سیاستها، راهبردها، ساختار، فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی- تبلیغی، امور نظارت، برنامه و بودجه و آمار و اطلاعات را از جمله مباحث اصلی این نشست دانست و خاطرنشان کرد: در این نشست شاهد برگزاری کارگاه‌های امور نظارتی و امور برنامه و بودجه نیز خواهیم بود.

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران معاونان فرهنگی تبلیغی و مسئولان برنامه‌ریزی و نظارت استانی نیز حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این نشست مدیران، معاونان و مسئولان به طرح سئوالات و مباحث خود در مورد حوزه کاری خویش می‌پردازند و مدیران و معاونان مربوطه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پاسخگویی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: در نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیان امور حوزه‌های علیمه خواهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران امروز و فردا و در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha