چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که همدلی و انسجام از موفقیت حوزه‌ خواهران است گفت: وضعیت استادان، نظام آموزشی و ... حوزه های خواهران در گذشته و حال به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی امروز در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، ویژگی بارز امام رضا(ع) را رئوف بودن ایشان دانست و گفت: هر یک از امامان به یک ویژگی شهرت دارند و امام رضا(ع) بر اساس روایت‌های متعددی که از ایشان نقل شده، دارای ویژگی بارز رئوف بودن هستند.

وی با اشاره به روایاتی از امام رضا(ع) افزود: باید قدر زیارت ایشان را دانست چرا که این زیارت نعمتی بزرگ است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران همدلی و انسجام را یکی از دلایل موفقیت حوزه‌های علمیه خواهران دانست و گفت: نباید این نقاط قوت را از دست دهیم.

وی با بیان اینکه بنیان مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بر تقوا نهاده شده، گفت: پشتوانه کار در این مجموعه تایید الهی است و همکاران مرکز باید آن را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران را غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد: ما نباید از برخی سخنان برنجیم، چرا که خداوند میدان‌های کاری فراوانی را برای ما گشوده است.

وی با اشاره به وضعیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و واحدهای حوزوی خواهران در سراسر کشور در زمان تاسیس این مرکز و در زمان کنونی خاطرنشان کرد: وضعیت استادان، مکان‌ها و نظام آموزشی و ... در گذشته و حال به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، البته اکنون نیز ضعف‌های فراوانی داریم، اما باید ببنیم حوزه‌های علمیه خواهران از چه نقطه‌ای به نقطه کنونی رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha