پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 357451
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کتابخانه

حوزه/ کارشناس امور کتابخانه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ۲۰۲ منبع به کتابخانه‌های واحدهای حوزوی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) این مرکز افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» علی حسنوند اظهار کرد: علاوه بر واحدهای حوزوی مقطع سطح سه، مدارس علمیه جدیدالتاسیس و محروم مقطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی) نیز در این مرحله تجهیز خواهند شد.

وی تعداد کل این واحدهای حوزوی را 100 باب ذکر کرد و ادامه  داد: از این میان، 45 واحد حوزوی در سطح دو، 53 واحد حوزوی در سطح سه و دو واحد حوزوی در سطح چهار قرار دارند.

کارشناس امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تجهیز کتابخانه‌های واحدهای حوزوی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کتاب‌هایی که در این مرحله در اختیار واحدهای حوزوی قرار می‌گیرد، 7 میلیارد ریال است.

وی تعداد کل عنوان کتاب‌های انتخاب شده برای ارسال به واحدهای حوزوی خواهران را 202 عنوان ذکر کرد و ادامه داد: این کتاب‌ها با تمرکز بر منابع قرآنی تهیه و به مدارس علمیه ارسال می‌شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha