پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، از آغاز کارگاه مهارت های تدریس ویژه مدرسان مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد.

خانم اکرم مهرابی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه کارگاه مهارت های تدریس از امروز به مدت ۳روز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان، برگزار می شود گفت:در این کارگاه ۲۰نفر از متقاضیان تدریس در مدارس علمیه استان لرستان با آخرین شیوه های تدریس، آموزش ،بیان مطالب درسی و همچنین شیوه های کلاس داری آشنا می شوند.

وی افزود:این افراد پس از گذراندن این کارگاه با شرکت در آزمون نهایی، مجوز تدریس در مدارس علمیه استان لرستان را کسب خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری مدیران و مسئولان اداره ساماندهی و نظارت مراکز مدیریت که اواخر هفته گذشته در قم برگزار  شد، گفت:در این اجلاس مدیران و مسئولان ساماندهی و نظارت مراکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با شرح وظایف و شیوه بهبود عملکرد کمی و کیفی حوزه خود آشنا شدند.

مهرابی تصریح کرد: در پایان این اجلاس نیز مقرر شد شرح وظایف مسئولان ساماندهی و نظارت در قالب یک سی دی آموزشی در اختیار مراکز استان ها قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha