چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
اعزام طلاب

معاون تبلیغ شهرستان شهرضا گفت: سکونت مبلغین در مناطق مختلف، باعث انس میان مردم و آن ها شده و به دنبال آن استقبال مردم برای انجام کار فرهنگی و دینی بیشتر شده است.

حجت الاسلام علیرضا وزیری، معاون تبلیغ شهرستان شهرضا، در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، ضمن اشاره به وضعیت و سابقه تبلیغی خود، درباره وضعیت مبلغین اظهار داشت: حدود 13 سال در طرح هجرت مشغول به رسالت خطیر و حساس تبلیغ هستم، همچنین 7 نفر از  روحانیون دیگر در قالب  مبلغ دینی در شهرضا  ذیل معاونت تبلیغ شهرضا به فعالیت مشغول هستند.

وی افزود: از تعداد 7نفر از مبلغین دینی طرح هجرت شهرستان شهرضا بعضی از سال 81  تا کنون و برخی دیگر 7 سال و چند نفر هم 3 سال است که به تبلیغ می‌پردازند.

معاون تبلیغ شهرستان شهرضا درباره محوریت فعالیت مبلغین در شهرضا گفت: بیشتر فعالیت  این مبلغین در زمینه فرهنگی-مذهبی و محوریت قرآن و مسائل مورد نیاز جامعه است.

وی، استقبال مردم از طرح هجرت بلند مدت را قابل قبول توصیف کرد و افزود: به این دلیل که مبلغین در شهرو منطقه محروم  سکونت دارند، مردم با آن ها بیشتر مانوس شده و آن ها هم نیازهای مردم را بهتر شناخته اند و بهتر می‌توانند هم دیگر را درک کرده و مشکلاتشان را حل کنند.

حجت الاسلام وزیری، در خصوص فعالیت مبلغین شهرستان شهرضا در مدارس گفت: از برنامه های اصلی در مدارس، اقامه نماز است  که خوشبختانه  مستمرانجام می‌شود، همچنین بیان احکام و سخنرانی برای دانش آموزان  از دیگر برنامه هایی است که با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس  صورت می‌گیرد، حتی بعضی از مبلغین به خاطر تحصیل فرزندشان عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس شده و از این طریق به فعالیت فرهنگی و رسالت دینی می پردازند.

انتهای پیام/313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha