یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 357446
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
سرهنگ احمد حسینی - حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، آسمان ایران را جزو امن ترین آسمان ها عنوان کرد و گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان توفان زده ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک ساخته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ احمد حسینی، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: نقش آفرینی رزمندگان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس موجب شد که با امکانات و تجهیزات نظامی کم،  اما با جانفشانی و اعتقاد در مسیر حفظ انقلاب و اسلامی، کمترین خسارات به این نظام وارد آید.

وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز این افراد در صیانت از آسمان کشور و دفاع از مراکز حساس تلاش کردند و با راه اندازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) فعالیت ها با برنامه و ساماندهی بیشتر برای تأمین امنیت مرزهای هوایی و صیانت از آسمان کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به این که امروز آسمان ایران جزو امن ترین آسمان هاست، گفت: این امنیت کامل در حالی است که جریان توفان زده ای در کشورهای دیگر منطقه اوضاع را آشفته و خطرناک ساخته است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها در قم گفت: این مرکز به صورت شبانه روزی از حرم آل الله، به ویژه منطقه  سایت هسته ای فردو حفاظت می کند و در تلاش است که امن ترین شرایط را در منطقه ایجاد کند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر موفقیتی در عرصه پدافند هوایی کشور به دست آمده، به برکت انقلاب و تعالیم اهل بیت علیهم السلام در کنار همدلی و همزبانی در میان نیروهای مسلح است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha