جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محسن پاک آئین

حوزه/ سفیر ایران در آذربایجان با اشاره به سفر اخیر حضرت آیت الله نوری همدانی به این کشور، گفت: سفر ایشان دستاوردهای زیادی داشت و موجب خوشحالی مسلمانان این کشور گردید و روابط ایران با آذربایجان را وارد دور تازه ای کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، محسن پاک آئین، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

سفیر ایران در آذربایجان با اشاره به روابط دو کشور، گفت: خوشبختانه روابط ایران با آذربایجان خوب است و برنامه های فرهنگی نیز داریم که با هماهنگی این کشور انجام خواهیم داد.

پاک آئین همچنین با اشاره به سفر اخیر حضرت آیت الله نوری همدانی به کشور آذربایجان، این سفر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سفر ایشان به آذربایجان دستاوردهای بسیار زیادی داشت و موجب خوشحالی مسلمانان این کشور گردیدو روابط ایران با آذربایجان را وارد دور تازه ای کرد.

وی با اشاره به این که آذربایجان دارای جوانان مسلمان بسیار معتقدی است، به بیان خاطره ای پرداخت و ادامه داد: جوان ثروتمندی نزد یکی از روحانیون رفته بود و تمام ثروتش را روی میز گذاشته و گفته بود که همه این ها از حرام به دست آمده است، فقط یک پیراهن به من بدهید تا بتوانم با آن نمازم را بخوانم.

آیت الله مجتهد شبستری نیز در این دیدار ضمن خرسندی از فعالیت های سفارت ایران در جمهوری آذربایجان، برای ادامه فعالیت های سفیر و دیگر مسئولان این سفارتخانه آرزوی موفقیت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: کشور آذربایجان دارای مردمی فهیم است و این مسئله ظرفیت بسیار خوبی  برای فعالیت های فرهنگی و علمی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha