جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار یکی از مداحان کشور، گفتند: از موقعیت خدمت در مسیر اهل بیت(ع) که برای شما پیش آمده استفاده کنید و از آن برای هدایت مردم، امر به معروف و نهی از منکر و نزدیک کردن مردم به مسیر ائمه معصومین (ع) بهره ببرید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید در دیدار حسین سیب سرخی از مداحان اهل بیت(ع) ومسئولان هیئت خادم الرضا(ع)، برگزاری هیئات مذهبی را افتخار بزرگی دانستند و تصریح کردند: قدر این نوکری که برای امام حسین(ع) دارید را بسیار ارزشمند بدانید.

ایشان افزودند: از موقعیت خدمت در مسیر اهل بیت(ع) که برای شما پیش آمده استفاده کنید و از آن برای هدایت مردم، امر به معروف و نهی از منکر و نزدیک کردن مردم به مسیر ائمه معصومین (ع) بهره ببرید.

این مرجع تقلید ادامه دادند: این منتی است که بر سر شما گذاشته شده که بتوانید انجام وظیفه کنید و ان شاء الله مردم را با اهل بیت(ع) آشنا ساخته و راه آن ها را بین مردم ترویج دهید زیرا کار بسیار بزرگ و با عظمتی است.

ایشان گفتند: آشنا ساختن مردم با اهل بیت(ع) افتخاری است که برای هر کسی حاصل نمی شود و در دوره کنونی که تلاش های فراوانی برای به انحراف کشیدن مردم صورت می گیرد از این موقعیت پیش آمده باید استفاده کرد و اگر در این مسیر قدمی برداشته شود، ثواب این کار بسیارزیاد است و قابل گفتن نیست.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اظهارداشتند: همه مطلب این است که امام زمان(عج) از ما خشنود و راضی باشند و این خط هایی که منحرف است و مردم را هم منحرف می کند، اسباب این می شود که حضرت صاحب(عج) را ناراحت کند و از این طرف هر چه بتوانید شما در این راه، خط های اسلامی ، دینی ، هدایت مردم و ترویج شعائر را بیشتر و پر رنگ تر کنید تا حضرت راخوشحال کنید.

ایشان  با بیان اینکه برای مداحان دعا می کنم و از آنان  هم خیلی التماس دعا دارم خاطرنشان کردند: در مجالسی که برای اهل بیت(ع) برگزار می کنید ما را هم فراموش نکنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha