چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عمامه‌گذاری

حوزه/ حجت الاسلام منصوری از تعمیم بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب علوم دینی خوزستان خبر داد و گفت: طلاب علوم دینی در ۲۸ مدرسه علمیه خوزستان مزین به لباس روحانیت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت، مدارس علمیه سراسر استان خوزستان خود را جهت برگزاری مراسم های عمامه گذاری طلاب علوم دینی آماده می کنند.

در این خصوص، حجت الاسلام منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، گفت: در دهه مبارک ولایت، بیش از 200 طلبه خوزستانی به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد.

وی افزود: طلاب علوم دینی در 15 شهر استان خوزستان و 28 مدرسه علمیه، وارد عرصه جدیدی از فعالیت‌های دینی شده و مزین به لباس روحانیت خواهند شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به تعداد افرادی که در شهرستان اهواز معمم خواهند شد، اظهار داشت: در 11 مدرسه علمیه شهرستان اهواز از جمله مدارس، امام خمینی(ره)، امام خامنه ای، امام هادی(ع)، امام رضا(ع)، المهدی(عج)، دارالعلم، امام صادق(ع)، آل طیب، الغدیر، قریب 110 طلبه لباس روحانیت بر تن خواهند کرد.

لازم به ذکر است، در این زمینه مراسم های متعددی در شهرهای مختلف در ماه جاری با حضور علما و فضلای حوزه علمیه و خانواده های طلاب علوم دینی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha