پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 358933
۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
عمامه گذاری

حوزه/ ۲۱ نفر از طلاب مدرسه علمیه حضرت اباالفضل (ع) توسط آیت الله موسوی جزایری به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، مراسم  عمامه گذاری  طلاب شهرستان امیدیه با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه استان خوزستان در مدرسه علمیه حضرت ابالفضل(ع) برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری به بیان سخنانی در‌خصوص جایگاه روحانیت و ‌وظایف او در جامعه پرداخت و اظهار داشت: مسئولیت طلاب علوم دینی پس از ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت بیش از پیش خواهد بود؛ از این رو لازم است تلاش بیشتری در نشر معارف الهی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث خونین «منا»، خاطر نشان کرد: حادثه تلخ و دردناک جان باختن صدها نفر و مصدومشدن هزاران نفر از زائران بیتالله الحرام موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

عضو خبرگان رهبری، بی کفایتی آل سعود را عامل اصلی این حوادث عنوان کرد و گفت: بی کفایتی حاکمان سعودی که علیرغم ادعاهای گزافشان، شایستگی میزبانی از حجاج و اداره این مناسک عظیم را ندارند ،سبب رخ دادن چنین فاجعه عظیمی شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان سخنان خود، ضمن تسلیت گفتن به بازمانذگان فاجعه منا و محکوم کردن رژیم آل سعود به دلیل ضعف و سو مدیریت حاکمان سعودی، برچیده شدن این رژیم را از خدای منان درخواست کردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم  21 نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت اباالفضل (ع) مفتخر به تلبس؛ لباس روحانیت شدند.

هم چنین، در پایان این مراسم، مدیر مدرسه علمیه ابالفضل عباس(ع) امیدیه به ارائه گزارشی از فعالیت های این مدرسه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha