دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علوی بروجردی

حوزه/ استاد حوزه گفت: عربستان به هیچ وجه نمی تواند به یمن نفوذ کند گفت: مقامات عربستانی با اتکا به تجهیزات و نیروهای خارجی کار خود را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه، آیت الله علوی بروجردی  امروز (جمعه، 10 مهرماه) در دیدار دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه فاجعه بار منا عید همه مسلمانان را به عزا تبدیل کرد، گفت: تجربه بارها نشان داده که سعودی‌ها اهل کار نبوده و امورحج توسط کارگزاران خارجی انجام شده و امور امنیتی تنها توسط خودشان صورت می گیرد.

وی با اشاره به بی تجربه و جوان بودن مقامات عربستانی در اداره و مدیریت کشور، افزود: متأسفانه مسائل سیاسی به کارشکنی دولت عربستان اضافه شده  و مقامات بی تجربه این کشور یک احساس خود کم بینی داشته و فکر می کنند که توجه تمام عالم اسلام به آنها است.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه عربستان به هیچ وجه نمی تواند به یمن نفوذ کند گفت: مقامات عربستانی با اتکا به تجهیزات و نیروهای خارجی کار خود را دنبال می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به حادثه غم انگیز منا و جان باختن حجاج ایرانی در این حادثه گفت: متأسفانه این حادثه در اثر مدیریت اشتباه مقامات عربستانی صورت گرفته و پس از آن نیز مقامات کشور کار موثری برای بهتر شدن شرایط انجام ندادند.

وی با اشاره به تلاش و اقدامات دولت عربستان در حمله به کشور یمن گفت: به طور حتم در این حملات چیزی عاید دولت عربستان نمی شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha