شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شمیم مباهله

حوزه/ بنیاد فرهنگی امامت، همزمان با ایام الله دهه ولایت با، همکاری حوزه علمیه استان یزد مسابقه بزرگ کتابخوانی شمیم مباهله را در استان یزد برگزار می کند.

حجت الاسلام سید محمد حسینی، در  گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد اظهار داشت: بنیاد فرهنگی امامت در آستانه ایام الله دهه مبارکه ولایت با همکاری حوزه علمیه استان یزد مسابقه بزرگ کتابخوانی شمیم مباهله را در استان یزد برگزار کند.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور تصریح کرد: مسابقه شمیم مباهله که برگرفته از کتاب «آینه خورشید شد» می باشد، هم اکنون در حال برگزاری  بوده و علاقه مندان تا تاریخ 14 مهرماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

وی عنوان کرد: افراد برای شرکت در این مسابقه، می توانند کتاب «آینه خورشید شد» را از بنیاد فرهنگی امامت واقع در خیابان چهارراه بعثت. ابتدای خیابان سیدگل سرخ. مقابل مسجد شاه طهماسب. تلفن 36221861 و یا با مراجعه به سایت امامت به آدرس اینترنتیemamat.ir  نسخه pdf آن را دریافت کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: افراد باید  بعد از مطالعه دقیق کتاب پاسخ صحیح سوالات که به صورت چهارگزینه‌ای در پایان کتاب طراحی شده است، را به سامانه 10001101100000 ارسال کنند.

وی ، با تاکید براینکه هیچ فاصله یا حرفی در پیامک نباید تایپ شود خاطرنشان کرد:  پاسخ در یک پیام و به صورت یک عدد 14 رقمی ارسال شود، به این صورت که رقم اول آن پاسخ سوال اول و رقم دوم آن پاسخ سوال دوم الی آخر است.

وی با بیان اینکه ارسال پاسخ به زبان لاتین باشد اضافه کرد: ارسال شماره تکراری، احتمال آن را دارد سامانه شماره را به کلی حذف کند.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور در پایان در خصوص جوایز این مسابقه گفت: به نیت 14 معصوم به 14 نفر از برگزیدگان به قید قرعه  مبلغ 5 میلیون ریال اهدا می شود و قرعه کشی نیز در روز مباهله یعنی 16 مهرماه 94  برگزار و  نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha