شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: همانگونه که شهیدان باعث عزت و اقتدار کشور هستند، خانواده‌های معظم آن ها نیز آبروی نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه جمعی از معاونین و حجت الاسلام حسین برزگری بافقی مدیر مدرسه علمیه امام صادق بافق(ع) با 4 خانوده شهید طلبه بافق دیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در این دیدارها ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهیدان برادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: همانگونه که شهیدان باعث عزت و اقتدار کشور هستند، خانواده‌های معظم آن ها نیز آبروی نظام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شمس با تاکید بر لزوم توجه خانواده‌های شهدا بر اهداف و آرمان شهدا و لزوم توجه بیش از بیش  مسئولان به خانواده‌های معزز ایشان گفت: خانواده‌های شهدا گل سرسبد نظام هستند و همه ما وظیفه داریم این عزیزان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود کاری حسینی کردند گفت: برماست که با صبر و استقامت حسین وار راه آن‌ها را ادامه دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد تصریح کرد:  امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

در این دیدار پدر و مادر و خانوده شهیدان به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداختند.

گفتنی است شهرستان بافق 11 شهید طلبه را در 8 سال دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha