پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جلال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز گفت: اهمیت دادن به ارزش های دینی همانند امر به معروف و نهی از منکردر حقیقت اهمیت دادن به امام حسین(ع) است، چرا که مهمترین هدف ایشان از قیام، احیای ارزش ها و معارف دینی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، در مراسم شب سوم شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، در دفتر امام جمعه تبریز، گفت:  تقوا و پرهیزگاری مهمترین عامل فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت است.

وی، تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را لازمه دستیابی به سعادت دانسته و افزود: ترک معصیت و انجام عبادت موجب می شود که انسان رنگ خدایی بگیرد. کسی که به رکوع و سجود رفته و سرش را بر خاک می گذارد، حامل پیام بندگی خداوند متعال است. چرا که نماز دلیل و نماد مسلمانی است و هر کسی که می خواهد بیشتر به خدا نزدیک شود، باید بیشتر نماز بخواند.

استاد حوزه علمیه تبریز تصریح کرد: نمازی ارزشمند است که به ترک معصیت الهی و انجام امورات الهی بیانجامد، چرا که روح نماز عبارت از تقوا و پرهیزگاری است.

وی، در خاتمه، گفت: اهمیت دادن به ارزش های دینی همانند امر به معروف و نهی از منکر، در حقیقت اهمیت دادن به امام حسین(ع) است، چرا که مهمترین هدف ایشان از قیام، احیای ارزش ها و معارف دینی بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha