یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علم الهدی - مدرسه علمیه قاسم بن الحسن تهران

حوزه / اگر حکام نادان سعودی بخواهند اشتباهی مرتکب شوند و حکم شیخ نمر را اجراء کنند، تمام شیعیان حجاز و سراسر جهان اقدام های خود را انجام خواهند داد و آنها را سر جای خود می نشانند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقرعلم الهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به تائید حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط دادگاه رژیم آل سعود، گفت: خداوند درقرآن کریم به زیبایی راه را برای ما روشن کرده ومی فرماید که از جمع مومنین کسانی هستند که آنچه را صادقانه گفتند و برآن مقاومت کردند و بخشی از آنان به اهداف بلند خود رسیدند و تعدای از آنها به آرزوی عالی  خود یعنی شهادت دست یافتند  .

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام با به شهادت رساندن و زندانی کردن شیعیان و حتی مهمانان خانه خدا سعی در تحکیم پایه های حکومت پوشالی خود دارند، در حالی که قرآن کریم خانه ظلم را مانند خانه عنکبوت می داند و پایه های آن را پایه های سست و شکننده معرفی می کند .

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) تهران تصریح کرد: دشمنان اسلام با به شهادت رساندن، محکوم کردن و مجازات کردن علما و فرهیختگان هرگز نخواهند توانست اهداف بلند و عالی این گونه چهره های نامدار تاریخ اسلام را تحت تاثیر قرار دهند، چراکه در طول تاریخ اسلام  از این گونه تهدید ها برای امت پیغمبر(ص) و شیعیان بسیار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی یادآور شد: حکام نابخرد عربستان به خود بیایند و بیش از این با شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام با خشونت رفتار نکنند و از خشم آنها بترسند.

وی افزود: وقتی دشمنان خدا از امت اسلام ضربه می خورند و تمام نقشه های خود را بر باد رفته دیده وازاین امت سیلی می خورند و صدای شیعیان مظلوم عربستان دل حکام فاسد سعودی را به لرزه درمی آورد، درست در این زمان، تنها عاملی که می تواند دل آتش گرفته دشمن را آرام کند، به شهادت رساندن علما و برجستگان و انقلابیون است، اما آنها باید از انقلاب اسلامی ایران در سال 57 علیه استبداد و ظلم رخ داد، درس بگیرند و بدانند که این سرکوب ها نتیجه عکس دارد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) تهران در پایان با هشدار به آل سعود درخصوص اجرای حکم شیخ نمر، تصریح کرد اگر حکام نادان سعودی بخواهند اشتباهی مرتکب شوند، تمام شیعیان حجاز و سراسر جهان اقدام های خود را انجام خواهند داد و آنها را سر جای خود می نشانند و الحمد الله مراجع عظام حرکات خود را آغاز کرده اند و تا آخر مدافع این عالم و تمام مظلومان جهان خواهند بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha