جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه/ مردم جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارند از مظلومان و کشورهای مسلمان منطقه دفاع و با داعش و گروه‌های تکفیری که مورد حمایت آمریکا قرار دارند، مبارزه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در جمع دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره( قزوین، اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارند از مظلومان و کشورهای مسلمان منطقه دفاع و با داعش و گروه‌های تکفیری که مورد حمایت آمریکا قرار دارند، مبارزه کنند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: خوشبختانه سوریه، عراق و... منطقه هر روز در مقابل داعش و گروه‌های تروریستی که مورد حمایت آمریکا، انگیلس، آل سعود و عوامل آنها هستند به پیروزی‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنند.

وی به دفاع جانانه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد جنگی شدند که در آن هشت سال در مقابل آمریکا که به وسیله صدام برای ایران مشکل‌ساز شده بود، مقاومت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، یادآور شد: اگر بستان، بلندی‌های الله‌اکبر و شلمچه تعدادی از مناطق جنگی در ایران بودند و امروز هم حمص، لاذقیه، الانبار و شهرهای مختلف یمن و بحرین مناطقی هستند که همانند دوران دفاع مقدس میدان نبرد با دشمنان هستند و این مهم بیان کننده صدور انقلاب به کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در قزوین به ویژگی‌های دشمنان و استکبار از نگاه  قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم ویژگی‌های دشمنان و استکبار بیان شده و به مسلمانان تأکید شده با دشمنانشان از سر دوستی و محبت وارد نشوند.

وی خطاب به دانشجویان غیرایرانی افزود: طبق دستور قرآن باید در مقابل شمنان بگوییم از عصبانیتتان بمیرید و شعار "مرگ بر آمریکا" ملت ایران عمل به این دستور قرآنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha