دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مرکز نور

حوزه/ از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، ۱۴ جلد کتاب پیرامون امام سجاد(ع) در نرم افزار مذهبی «سیره معصومان علیهم السلام» در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کارشناس پژوهشی مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: نرم افزار گرانسنگ سیره معصومان (علیهم السلام) که در قالب شرح حال و زندگی‌نامه اهل‌بیت (ع) تولید شده است، با 10 عنوان کتاب در 14جلد درباره امام سجاد(ع) و در 8 موضوع گوناگون به جامعه علمی کشور عرضه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا رضایی اسفریزی ادامه داد: احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام صادق (علیه السلام)، اصحاب و راویان، سال شمار وکتاب شناسی از جمله محتویات این نرم افزار می باشد.

این محقق و پژوهشگر بیان داشت: در این نرم افزار 8 عنوان کتاب عربی و فارسی در 11 جلد و 2 عنوان کتاب انگلیسی در 3 جلد با موضوع امام زین العابدین(ع) وجود دارد.

وی به فیش های پژوهشی این نرم افزار پیرامون امام زین العابدین (ع) اشاره کرد و گفت: آنچه به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان قرار گرفته است، ارائه 5 هزار و 964 فیش از 124 عنوان کتاب با موضوع امام سجاد(ع) می باشد.

شایان ذکر است، علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha