پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رایزنی اساتید اتریشی برای همکاری های علمی با دانشگاه ادیان

حوزه/ سه تن از اساتید برجسته دانشگاه‌های اتریش به منظور عملیاتی کردن همکاری‌های علمی و فرهنگی دو جانبه میان دانشگاه‌های دو کشور در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای دکتر ولفگانگ پالاور رئیس دانشکده الهیات دانشگاه اینزبوگ، خانم دکتر ویولا راهب عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه وین و همچنین خانم دکتر اولریک بخمان عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه گراتز با همراهی رایزن فرهنگی سفارت اتریش در ایران، به دانشگاه ادیان و مذاهب آمدند تا در زمینه‌ همکاری‌های علمی گفت وگو کنند.

رایزن فرهنگی اتریش که برای پیگیری و عملیاتی کردن توافق‌های مقدماتی صورت پذیرفته میان حجت‌الاسلام والمسلمین نواب و فریدریش اشتیفت سفیر جدید اتریش در ایران، 30 بهمن ماه سال گذشته نیز  به دانشگاه آمده بود از حضور در دانشگاه ابراز خرسندی کرد و با اشاره به حضور صدها ایرانی در اتریش گفت: ما ذهنیت خوبی از ایرانی‌ها داریم چرا که در کشور ما در هر زمینه‌ای آنها را می توان یافت و همگی نیز در کار خود خبره و متخصص هستند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد این دیدار آغازی بر گسترش فعالیت‌های علمی و آکادمیک مشترک بین دو طرف باشد.

در ادامه این دیدار، نحوه عملیاتی کردن همایشی مشترک با حضور برخی از اساتید الهیاتی اتریش و دانشگاه ادیان و مذاهب برای تبادل آراء و شناخت متقابل در حوزه فرهنگ و دین بررسی گردید.

اساتید اتریشی و رایزن فرهنگی سفارت اتریش در ایران در پایان حضور خود در دانشگاه از کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب نیز دیدن کردند.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha