شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد حسن عدالت

حوزه/ معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: اگر بسیج و بسیجیان وارد گروه و جریان خاصی شود لطمه خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام عدالت، امروز در همایش بسیج طلاب و دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، لرستان که در دانشکده پیراپزشکی خرم آباد برگزار شد ، اظهارداشت: بسیجیان باید با تبعیت از ولی فقیه و بی طرفی نسبت به هر گونه جریان و گروه خاصی در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تلاش کنند.

معاون مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با بیان اینکه اگر بسیج و بسیجیان وارد گروه و جریان خاصی شوند، لطمه خواهند دید، تصریح کرد: بسیجیان باید با اطاعت محض و بی چون و چرا از فرامین ولایت، تلاش کنند مانع از نفوذ اهداف دشمن به این مرزوبوم شوند.

این  محقق حوزوی با بیان اینکه بسیجیان جان بر کف باید مروج اهداف ولایی و شهادت گونه باشند، ایمان و علم را دو صفت بارز بسیجیان مخلص برشمرد و اظهار داشت: بسیجیان با تجهیز علم و ایمان و تقویت قوای جسمانی خود در جهت خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب قدم بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه ایمان بدون علم و بصیرت برای بسیجیان کافی نیست، یادآور شد: اگر بسیجیان تنها با سلاح ایمان فعالیت کنند، موفق نخواهند شد ،چرا که لازمه ایمان وجود  بصیرت و علم و دشمن شناسی است.

حجت الاسلام عدالت، با بیان اینکه مبتکر بسیج پیامبر گرامی اسلام(ص) بوده اند گفت: در آیه ۶۰ سوره انفال نیز به صراحت بر ضرورت استفاده از نیروی انسانی و امکانات جامعه برای دفاع تاکید شده است.

وی در پایان بر لزوم حفظ وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان عاملی مهم در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب تاکید کرد و گفت: این دو نهاد تعلیمی و تربیتی می توانند در جهت بصیرت بخشی و آگاه سازی جامعه و جوانان تاثیر گذار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha