سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نماز

حوزه/ کارگاه آموزشی فقهی گسترش فرهنگ نماز با حضور جمعی از بازاریان و اصناف خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، ظهر امروز در جمع اصناف و بازاریان خرم آبادی که در اتاق بازرگانی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد با اشاره به اینکه بازاریان و اصناف از مروجان و یاوران نماز هستند گفت:این کارگاه با هدف گسترش فرهنگ و اقامه نماز در جامعه خصوصا نماز اول وقت در بین بازاریان و اصناف برگزار شده است.

حجت الاسلام عابدین درویش پور با بیان اینکه گسترش اقامه فرهنگ نماز در بین تمام اقشار از کاربردی ترین اصول پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی است افزود:باید با فراهم آوردن اقدامات لازم در تمام صنف ها و اقشار ،اقدامات لازم برای گسترش فرهنگ نماز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقامه نماز نقش مهمی در تامین سلامت جسمی،روحی و روانی افراد دارد تصریح کرد:نماز زیر بنای عبودیت و بندگی است و باید در تمام زمانها و مکانها به اقامه آن توجه ویژه ای شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه بازاریان و اصناف امروز باید بیش از گذشته با اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز همکاری داشته باشند خاطر نشان کرد:نماز هدیه الهی است  و در این راستا بازاریان و اصناف می توانند بهترین مروج فرهنگ دینی باشند.

حجت الاسلام درویش پور به نقش وافر بازاریان و اصناف در تعمیق و گسترش فرهنگ نماز و همچنین دعوت صاحبان صنوف به اقامه نماز اول وقت اشاره کرد و یادآور شد:باید اقامه نماز هنگام اذان در نزدیکترین مسجد برای بازیاریان و اصناف به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha