شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ مؤسسه بوستان کتاب در موضوع پیامبر اکرم(ص) و امام حسن و امام رضا(علیمها السلام)، حدود ۶۰ عنوان کتاب، در سه گروه مخاطب عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان، به قلم نویسندگان و اساتید حوزه و دانشگاه، چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مسئول روابط عمومی بوستان کتاب، ضمن تعزیت ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، گفت: «تعداد کتاب ‌هایی که مؤسسه بوستان کتاب در موضوع پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام حسن و امام رضا (ع) تا کنون چاپ و منتشر کرده، حدود 60 عنوان است که این آثار، به قلم نویسندگان فرهیخته و اساتید توانای حوزه و دانشگاه نگاشته شده است».

مهدی محدثی دربارۀ مخاطبین این آثار گفت: کتاب ‌های یاد شده، با مخاطبانی خاص و عام و قابل استفاده برای عموم اقشار جامعه، اعم از تحصیل کردۀ حوزه و دانشگاه، زن و مرد و همچنین گروه سنی کودک و نوجوان در کلیۀ شعبه‌ های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می ‌شوند و علاقه مندان می توانند از این آثار استفاده کنند و با شخصیت بی نظیر و آسمانی این اولیای الهی آشنا شده، از جلوه ‌های رفتاری آنان الگوهای مناسبی برای زندگی أخذ کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه بسیاری از این آثار، به چاپ‌ های متعددی رسیده اند و این امر، حاکی از آن است که هنوز هم کام شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) تشنۀ معارف بلند و آسمانی این پیشوایان معصوم است. اسامی برخی از کتاب ‌ها عبارتند از:

«پیامبری و پیامبر اسلام»، احمد موعود انجیل، «فروغ ابدیت»، «راه محمد(ص)»، «سیمای پیامبر(ص) در نهج ‌البلاغه»، «نقش همسران رسول خدا در حکومت امیر مؤمنان»، «خلفای پیامبر اعظم»، «قصه‌ های زندگی پیامبر»، «سیره پیامبر در گذر از جامعه جاهلی»، «زندگانی امام حسن مجتبی (ع)»، «امام مجتبی ریحانه محمد(ص)»، «کهکشان غریب»، «دریا طوفان تلاطم»، «معیارهای اقتصادی در تعالیم رضوی»، «سیره سیاسی امام رضا و تحلیل مسئله ولایت عهدی»، «مهر ولایت در آسمان ایران»، «زیارت امام رضا در روایات اهل سنت»، و ده‌ ها اثر ارزندۀ دیگر ... .

منبع: مؤسسه بوستان کتاب

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha