سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
فلاح مدیر مرکز خدمات مازندران

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران از اجرای طرح بهداشت و سلامت در واحدهای آموزشی تربیتی حوزه خواهران این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام فلاح، در اولین نشست طرح بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، گفت: خدمت به کسانی که در  راه دین و اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) گام بر می دارند، افتخار و ارزش است.

وی افزود: با توجه به نقش بسزایی که مقوله آموزش در ارتقای سطح فرهنگ دارد، معاونت سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات بر آن است تا برنامه های آموزشی را در استان ها اجرا نماید و جامعه هدف آن طلاب و روحانیون و خانواده های آنها می باشد که این طرح برای اولین بار در استان مازندران اجرا می شود..

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: با توجه  به این که زکات علم نشر آن است، لذا طلاب باید بعد از کسب معارف الهی، به دنبال توسعه و ترویج آن باشند و قطعا این امر نیاز به جسمی سالم و تندرست می باشد.

وی ادامه داد: خواهران و برادرانی که در اردوگاه حضرت زهرا(س) و امام عصر(عج) تحصیل می کنند اگر به سلامت جسمی و روحی خود توجه ننمایند، نمی توانند مبلغین توانمند و خوبی در جامعه باشند.

حجت الاسلام فلاح  با اشاره به برنامه های آموزشی مرکز خدمات در خصوص ارتقاء فرهنگ بهداشت و سلامت طلاب، خاطر نشان کرد: مباحث آموزشی ما در زمینه های بهداشت فردی، اصول تغذیه سالم، بهداشت خانواده(بهداشت مادر و کودک)، بیماری های واگیر، بهداشت روان و مهارت های زندگی، بهداشت شغلی،  بهداشت دهان و دندان و... می باشد که امیدواریم با اجرای این طرح برای طلاب و خانواده هایشان، شاهد جامعه روحانیتی سالم و توانمند جهت اعتلای اسلام ناب باشیم.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha