یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
خبرگان رهبری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرزگفت: مجلس خبرگان رهبری پشتیبانی مستحکم در راستای حاکمیت نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در همایشی با حضورخواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز جایگاه و نقش مجلس خبرگان رهبری در حکومت اسلامی بررسی شد.

حجت الاسلام اسماعیلی مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در این همایش در خصوص  اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: مجلس خبرگان رهبری متشکل از فقهای نظام اسلامی است که بر فعالیت های رهبری در حکومت اسلامی می پردازد .

وی تشکیل مجلس خبرگان رهبری در جمهوری اسلامی ایران را از برکات نظام اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری با تمام توان  از آرمان های نظام، اندیشه های امام(ره) و جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی حفاظت و حراست می کند.

 مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه در قانون اساسی جایگاه خاصی برای مجلس خبرگان در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان رهبری از جایگاه رهبری حراست و پاسداری می کند.

حجت الاسلام اسماعیلی به نقش اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و بیان داشت: در مجلس خبرگان رهبری برخی از افراد نقش اجرایی دارند اما برای جایگاه خبرگان رهبری تنها نقش حمایتی و فکری اعضا مد نظر است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع رهبری در نظام اسلامی اظهار داشت: مجلس خبرگان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و استمرار بخش اصل لاینفک ولایت فقیه است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه ولایت فقیه را مدیریتی پویا در حکومت اسلامی خواند و گفت:  در مجلس خبرگان کمیسیون‌های مختلفی از جمله کمیسیون‌های نظارتی بر رهبری  و کمیسیون تبیین جایگاه ولایت ‌فقیه با تمام دقت فعالیت دارند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha