چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
هایل عبدالحفیط

حوزه/ هایل عبد الحفیظ داود گفت:خطر تکفیری ها بزرگترین مشکل جهان اسلام است و ما به دنبال مقابله و مبارزه با آنها هستیم و حکومت ما تکفیری ها را جزو خوارج می داند و خطر آنها را نیز بیشتر از سایر دشمنان احساس می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» وزیر اوقاف کشور اردن، امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن ابراز خشنودی از حضورش در ایران گفت: جای بسیار خوشحالی برای من است تا به خدمت مرجع عالیقدر برسیم.

عبدالحفیظ داود خطاب به حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: بیت شما بیت علم و معرفت  است و آمده ام از این بیت نورانی استفاده کنم و از محبت شما تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داده تا به خدمت شما برسم.

وزیر اوقاف اردن افزود: در موقعیت بسیار حساسی از لحاظ خطر تکفیری ها و تهدید اسرائیل در منطقه قرار داریم و دشمن می خواهد بین مسلمانان اختلاف بیندازد؛ در حقیقت باید گفت اگر مسلمانان و علمای اسلام با هم متحد باشند دشمن هیچگونه نفعی نخواهد برد.

هایل  عبد الحفیظ داود گفت:خطر تکفیری ها بزرگترین مشکل جهان اسلام است و ما به دنبال مقابله و مبارزه با آنها هستیم و حکومت ما تکفیری ها را از خوارج می داند و خطر آنها را نیز بیشتر از دشمنان احساس می کند.

وزیر اوقاف اردن اظهار داشت: باید فکر و عقیده را با فکر جواب داد، اعتدال گرایی و عقلانیت را باید در بین ملت های مسلمان علیه خطر تکفیری ها ترویج دهیم و اگر این کار را نکنیم با مشکلات بزرگتری مواجه خواهیم شد.

هایل  عبد الحفیظ داود افزود: باید همه مردم حتی سیاسیون نیز با هم اتحاد و همبستگی داشته باشند تا فتیله جنگ و خونریزی را پایین آورند و امت اسلامی لازم است درباره خطر تکفیری ها و راهکارهای مبارزه با آنان آگاهی بیشتری یابند و با اتحاد و همبستگی جلوی توطئه های دشمنان اسلام بایستند.

وی افزود: بدون شک اسرائیل بیشترین استفاده را از اختلاف بین مسلمانان می برد و دود این اختلاف به چشم مسلمانان می رود بنابراین باید امت اسلام با وحدت و یکپارچگی مشکلات خود را برطرف نمایند.

*اسرائیل به دنبال یهودی سازی مسجد الاقصی است

هایل عبدالحفیظ داود گفت: بدون شک جریان غصب سرزمین فلسطین یکی از مشکلات مهم جهان اسلام است و این نقشه صهیونیست ها بود تا با تشکیل و تقویت گروه های تکفیری اسلام را بد نام کنند و هم راحت تر بتوانند به اعمال ننگین خود درباره کشتار بی رحمانه فلسطینی ها ادامه دهند.

وی در پایان گفت: اسرائیل برای خرابکاری در مسجد الاقصی هزینه های میلیارد دلاری خرج می کند تا هویت مسجد الاقصی را به یهودیت تغییر دهد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha