چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی - ۷

حوزه/ نمایشگاه تخصصی آثار تقریبی و پژوهشی پژوهشگاه ها و مراکز علمی و حوزوی کشور در حاشیه بیست و نهمین همایش بین المللی وحدت اسلامی در تهران برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، از جمله بخش های این نمایشگاه می توان به عرضه آخرین محصولات علمی و فرهنگی و بین المللی حوزه های علمیه کشور اشاره کرد که در این نمایشگاه رخ نمایی کرده است.

جامعه المصطفی(ص) العالمیه از جمله نهادهای علمی حوزوی است که با حضور در این نمایشگاه آثار خود را به زبان های مختلف عرضه کرده است.

در این غرفه آثاری چون مقع المراه فی النظام السیاسی الاسلامی، التنظیر فی الاقصتاد اسلامی دراسه فی امکانه و منهجیه، الفکر السیای فی الاسلام العبادی و الاطر العامه و النهضه الفکریه فی رویه الامام الخامنه ای اشاره کرد.

از دیگر آثار عرضه شده در این غرفه نیز می توان به حسن حنفی ثوره العقیده و فلسفه العقل، نظریات السطه فی الفکر السیاسی الشیعی المعاصر، موسوعه الفکر السیاسی و اجتماعی الامام الخمینی فی الاجتماع السیاسی، و حاکمیت، اطروحه التفسیر الموضوعی عندالسید محمد باقر الصدر قرائه فاحصه، اشاره کرد.

کتاب بررسی و نقد مداخل قرآن و حدیث و رجال و تفسیر در دایره المعارف اسلامی و شهروندان مسلمان در اروپا از دیگر آثار این غرفه می باشد.

آثار موسسه الامام الهادی(ع) به چند زبان

غرفه موسسه الامام الهادی(ع) هم از از دیگر غرفه های این نمایشگاه است؛ از جمله آثاری که این موسسه حوزوی به این نمایشگاه آورده است می توان از آثاری چون الهدایه، منختب الانوار المصیبه، المقنع، چشمه سار کوثر و... نام برد.

از دیگر آثار این موسسه حوزوی می توان به شمارگان مجله البشری، خطبه های معصومین، تفریغ الفواد، ارامش بهشتی، سخنان قدسی و الدعا فی المنتظر المهدی(عج) اشاره کرد.

گفتنی است،آثاری چون اتحاد وانسجام و موسعه الکلیات الامام المهدی(عج) و کلیات الاعتقادات از دیگر آثار این موسسه می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha