سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ جهان اسلام مملو از نعمت های الهی است و برای استفاده از این نعمت ها باید وحدت داشته باشیم، نه اینکه اجازه دهیم برخی کشورها تحت اسلامی، سلاح هایی را خریداری کرده و علیه ملت های مسلمان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی، فرزند حضرت آیت الله بشیر نجفی از علمای نجف امشب  در مراسم اختتامیه بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، به قرائت پیام این مرجع تقلید پرداخت.

در این پیام پس از تبریک سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق(ع) آمده است: خداوند را شاکریم که توفیق داد که پیرو دینش باشیم و همچنین به ما اجازه داد که مبلغ دین ایشان باشیم و پیام آور پیامبر بزرگمان باشیم که لعنت خدا بر دشمنان ایشان تا روز قیامت.

خداوند متعال همواره نسبت به نعمت هایی که برای جهانیان فرستاده، برای هدایت انسان ها، اولیا و پیامبرانی را فرستاده است و همچنین این اختیار را به انسان داده که بتواند در سرزمین خدا حرکت کند؛ همچنین خطاب پیامبر اکرم(ص) در اوایل بعثت است که فرمودند که اگر از حق پیروی کنید، خداوند همیشه شمارا موفق و پیروز می کند و بندگان صالح و شایسته خدا که از پیامبر اکرم(ص) تبعیت می کنند همیشه مورد توجه خاص پیامبر(ص) هستند و حقیقتا هر حرکت دینی که انجام می شود، از اراده الهی ناشی شده است.

خداوند به همه مشرکان و منافقان هشدار داده است که در برابر آنها، انسان های آگاه می ایستند و در زمان پیامبر(ص) نیز این نفاق و دورویی بوده و منافقان کارهایی کرده اند، ولی همیشه نصر و پیروزی از آن کسانی است که در راه خدا گام برمی دارند.

اگر امروز شاهد اختلاف، تشتت و پراکندگی میان امت اسلامی هستیم، بایستی تلاش کنیم که این مشکل بزرگ را از بین ببریم و بدانیم که جهان اسلام مملو از نعمت های الهی است و برای استفاده از این نعمت ها باید وحدت داشته باشیم، نه اینکه اجازه دهیم برخی کشورها تحت عنوان اسلامی، سلاح هایی را خریداری کرده و علیه ملت های مسلمان استفاده کنند.

امروز دشمنان اسلام در کمین اند تا از طریق این مزدوران به اهداف شوم خود برسند. امروز یمن، سوریه و... به جایگاهی برای کشتار مظلومان مبدل شده است و به همین جهت توجه همگان را به این مساله جلب می کنم که در برابر توطئه ها بایستید.

 همه رهبران کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام آور وحدت برای امت اسلامی باشند و نشان دهند که وحدت مسلمانان تنها وظیفه ای است که می تواند مجد و عزت مسلمانان را احیا کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha