پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه / رسانه‌های صهیونیستی کیفیت و چگونگی ضربه‌ای را که حزب الله بر پیکر رژیم اسرائیل وارد خواهد کرد، تحلیل و بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» رسانه‌های صهیونیستی کیفیت و چگونگی ضربه‌ای را که حزب الله بر پیکر رژیم اسرائیل وارد خواهد کرد، تحلیل و بررسی کردند.گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: آرامشی که در مرزهای شمالی پس از عملیات ترور حکم فرما شد، از طوفانی که در پشت این آرامش نهفته است خبر می دهد. اظهارا ت دبیر کل حزب الله لبنان این پیش بینی را تایید می کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات سید حسن نصرالله را در این باره پخش کرد.

سید حسن نصرالله گفت: حق مسلم ماست که به جنایت ترور شهید سمیر قنطار در زمان و مکان مناسب پاسخ دهیم.

گزارشگر صهیونیست تاکید کرد که در نقاط مرزی با جنوب لبنان حضور اعضای حزب الله برای رصد کردن تحرکات ارتش اسرائیل کاملا محسوس بود.

در پی عملیات ترور سمیر قنطار که به شهادت وی انجامید مناطق نزدیک به مرز اسرائیل منطقه جنگی اعلام شد طوری که از تردد کشاورزان در مزارع نزدیک به مرز ممانعت شد.

گزارشگر اسرائیلی ادامه داد: طی روزهای گذشته کاروانی از خودروهای حزب الله از کنار نوار مرزی و از مقابل ساکنان اسرائیلی این اماکن عبور کردند.

وی افزود: یک سال پیش پس از ترور جهاد مغنیه در جولان سوریه، در مناطق مرزی اسرائیل با لبنان وضعیت فوق العاده اعلام شد و پس از 10 روز حزب الله اقدام انتقام جویانه خود برای شهادت جهاد مغنیه را عملی کرد.

گزارشگر اسرئیلی در حالی که در محل وقوع حمله موشکی حزب الله به خودروهای نظامی اسرائیل که در سال گذشته در نزدیکی  روستای قجر رخ داد، ایستاده بود گفت: حزب الله با هدف گیری دقیق خودروهای نظامی اسرائیل را در این نقطه با حملات موشکی منهدم کردند و آثاری که هنوز از حادثه برجای مانده، عملیات انتقام جویانه حزب الله را در ذهن تداعی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha