سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمد بزرگیان خوزستان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، از راه‌اندازی مرکز مشاوره ویژه طلاب و روحانیون این استان، از ابتدای بهمن ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام این خبر گفت: با توجه به گستردگی حوزه علمیه خوزستان و ضرورت ارائه خدمات مشاوره‌ای به طلاب در طول سال تحصیلی، مرکز مشاوره در راستای ارتقاء سطح مهارت‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی طلاب و روحانیون راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز از ابتدای بهمن‌ماه آغاز به کار خواهد کرد، ادامه داد: وجود یک مرکز مشاوره الزاماً باهدف رفع مشکلات و اختلالات نیست و از کارکردهای مهم مراکز مشاوره ارتقاء مهارت‌ها در بالا بردن سطح کیفی زندگی است که مرکز مشاوره طلاب و روحانیون با این هدف راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام بزرگیان اضافه کرد: در این مرکز جلسات مشاوره فردی تحت عناوین «انتخاب همسر، مدیریت خانواده»، «فرزند پروری، کنترل عواطف» و «مهارت‌های مدیریت تحصیلی» ارائه خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اینکه در مرکز مشاوره طلاب و روحانیون از اساتید باسابقه و مجرب مرکز مشاوره حوزه علمیه قم استفاده می‌شود، افزود: حجج‌اسلام حصاری، عزیزی و قدوسی جهت ارائه مشاوره از دوم بهمن‌ماه در مرکز حضور خواهند داشت.

وی بابیان اینکه زمان‌بندی ارائه جلسات مشاوره با توجه به درخواست طلاب صورت می‌گیرد، در خصوص نحوۀ ارتباط طلاب و دریافت نوبت مشاوره، گفت: طلاب و روحانیون می‌توانند با مراجعه به معاونت تهذیب مدارس علمیه سراسر استان و یا از طریق ارسال «نام، نام خانوادگی و نام مدرسه» به سامانه پیامکی معاونت تهذیب به شماره «30008810101063» جهت دریافت نوبت اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha