شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ امروز موریانه تهاجم فرهنگی به جان خانواده ها و عفت زنان و مردان ایرانی افتاده و روح، روان و ایمان آنان را هدف گرفته، لذا باید با اتکا به خداوند متعال و ایمان قلبی، در برابر هجمه ها ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) کرمانشاه، با تبریک ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر توأم با اخلاق نیک و اسلامی انسان ها را دگرگون کرده و احکام الهی و اسلامی را در وجود آن ها نهادینه می کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: دعوت به دین اسلام به واسطه اخلاق نیک و خوشرویی منادیان حق سبب خواهد شد که انسان ها متحول شده و با احکام الهی انس بگیرند.

وی، همدلی و هم زبانی را نیاز ضروری جامعه دانست و تصریح کرد: باید با تقویت همدلی و هم زبانی، جوانان و نوجوانان را به حضور در مسجد و انجام فعالیت های فرهنگی دعوت کرد و  این امر سبب تحکیم پایه های انقلاب و نظام می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود: دنیای استکبار و در رأس آنها، آمریکای جنایتکار با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و گسترش مظاهر فساد، بنیان خانواده های اسلامی را متزلزل کرده و مسلمانان را در خفقان فرهنگی شدیدی محصور کرده و درصدد نابودی اسلام هستند.

وی با بیان اینکه در تاریخ بارها شاهد طمع کفار به جوامع اسلامی بوده ایم، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با تحمیل جنگ تحمیلی 8 ساله بر ایران، درصدد تسلط بر کشور بودند، اما با رشادت رزمندگان، راه به جایی نبردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: امروزه دشمنان انقلاب به خوبی می دانند که جنگ سخت انقلاب اسلامی را از پای در نخواهد آورد و جنگ نرم و تزریق ویروس فساد و بی بندوباری در جامعه را عملیاتی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: امروز موریانه تهاجم فرهنگی به جان خانواده ها و عفت زنان و مردان ایرانی افتاده و روح، روان و ایمان آنان را هدف گرفته، لذا باید با اتکا به خداوند متعال و ایمان قلبی، در برابر هجمه ها ایستادگی کرد.

وی همچنین به مسئله مهم انتخابات نیز اشاره کرد و ابراز داشت: اگر وحدت و اخوت میان مردم نهادینه شود و شعار همدلی و هم زبانی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، عملی شود، دشمنان اسلام و انقلاب هیچ گاه نمی توانند به ایران اسلامی نفوذ کرده و نقشه های شیطانی خود را عملی کنند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات نباید به دنبال ریاست طلبی باشند، بلکه هدف آن ها باید خدمت به مردم و انقلاب باشد و از آرمان ها بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا صیانت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان ابراز داشت: دشمنان انقلاب درصدد نفوذ به مجلس خبرگان رهبری هستند و تنها هدف آن ها نشانه گرفتن اصل ولایت فقیه است، لذا غفلت در این موضوع آتش فتنه دشمنان را شعله ور تر می کند و در این زمینه عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب رمز موفقیت و ایستادگی در برابر فتنه های غرب و شرق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha